2019-04-23 11:21Press release

Verkkokaupan asiakaslähtöinen vallankumous - suomeksi

Verkkokaupan asiakaslähtöinen vallankumous - Budbee mullistaa kotiinkuljetukset Pohjoismaissa.

Budbeen tavoitteena on tuoda kotiinkuljetukset 2020-luvulle käyttämällä nykyaikasia teknologisia innovaatioita ja ratkaisuja logistiikan ja kotiiinkuljetusten haasteiden taklaamiseen. Budbee haluaa tarjota ”last mile”-palvelun verkkokauppojen asiakkaille, joka sopii nykypäivän ihmisten jokapäiväiseen arkeen ja aikatauluihin.

Budbeen kotiinkuljetukset tehdään aina arki-iltaisin ja asiakas saa puoleen päivään mennessä tiedon tunnin tarkkuudella tilauksen toimitusaikataululle puhelimeen. Toimituksen ja lähetin etenemistä voi seurata illan mittaan reaaliajassa kartalta mahdollistaen tilauksen jatkuvan hallinnoin Budbeen toimittaessa lähetystä. Asiakas voi itse hallinnoida toimitusta ja tilanteestaan riippuen pyytää kuskia jättämään paketin oven ulkopuolelle, mikäli ei ole itse kotona juuri toimitushetkellä. Vaihtoehtoisesti lähettiä voi pyytää myös koputtamaan hiljaa oveen lasten ollessa jo nukkumassa.

“Viimeisen kahden vuoden aikana olemme huomanneet, että niin asiakkaat kuin verkkokauppiat Ruotsissa ovat rakastuneet palveluumme, joten oli luonnollista että haluamme laajentaa toimintaamme myös muille markkinoille. Kysyimme nykyisiltä asiakkailtamme, että missä he tahtoisivat seuraavaksi nähdä meidät. Vastausten joukosta noustua toistuvasti Suomi esiin, päätös oli lopulta helppo. Suomi on markkinaltaan hyvin samankaltainen kuin Ruotsi, sillä harva paketti toimitetaan kuluttajan ovelle saakka. Tämä on juuri se kriittinen kohta asiakaskokemusta, missä pystymme tuomaan kuluttajalle merkkittävästi lisäarvoa” - Simon Strindberg CCO Budbee.

Budbee kotiinkuljetukset nyt pääkaupunkiseudulla
Budbeen kotiinkuljetukset ovat olleet marraskuusta lähtien mahdollisia pääkaupunkiseudulla ruotsalaisista verkkokaupoista tehtyihin tilauksiin. Palvelu on saanut loistavan vastaanoton Suomessa arvosteluiden ollessa todella hyviä keskiarvolla 4,9/5, kun kolmannes kaikista kuljetuksista on arvosteltu asiakkaiden toimesta. Jo nyt on selvää, että suomalainen kuluttaja rakastaa Budbeen helppoa ja vaivatonta palvelua.

”Maaliskuusta alkaen olemme tiedostaneet, että palvelumme toimii loistavasti myös Suomessa. Nyt mahdollistammekin Budbeen toimitusten käytöönottamisen kaikille kotimaisille verkkokauppoille, ei pelkästään Suomessa vaaan myös Ruotsin ja Tanskan markkinoilla. Toivomme, että moni suomalainen verkkokauppa näkee tässä ainutlaatuisen mahdollisuuden implementoida Budbeen palvelu nopeasti osaksi  oman verkkokaupan logistiikkaketjua ja parantaa asiakaskokemusta tämän myötä entistä asiakaslähtöisemmäksi.” – Simon Strindberg CCO Budbee

Budbee yrityksenä

Budbee on teknologia-alan yritys, joka tarjoaa modernia ”last mile”-kotiinkuljetuspalvelua verkkokaupoille, mistä olemme päättänet käyttää nimitystä Log-tech. Budbee on lyönyt jatkuvasti läpi uusilla markkinoilla vuodesta 2016 alkaen esiteltyään seuraavan sukupolven kotiinkuljetukset. Tänä päivänä tarjoamme palveluitamme noin 6 miljoonalle henkilölle Ruotsissa, Suomessa sekä Tanskassa.

About budbee

Budbee is a technology company that operates a modern last-mile logistics service specialized for e-commerce businesses, we have chosen to call it Logtech. Budbee has been breaking new grounds since 2016 by introducing the next generation home deliveries. Today we offer our services to more than 6,5 million people in Sweden, Denmark and Finland.